PÁLYÁZAT,
ÁLLAMI TÁMOGATÁS, SZOCIÁLIS ELLÁTÁS, SEGÉLY, NYUGDÍJ, GYES, GYED, CSOK (SZOCPOL), CSALÁDI PÓTLÉK,
VÁLLALKOZÁS, MUNKAHELY, LAKÁS, OTTHON, PÉNZÜGYI INFORMÁCIÓ
A legfrissebb pályázati
lehetőségek, állami-, EU-s finanszírozású támogatások több kategóriában is.
(napkollektor, napelem, hőszigetelés,
nyílászáró, társasház, képzés)
Vissza nem térítendő állami támogatásokról, forrásokról kaphat tájékoztatást.
Támogatások vállalkozásoknak, családoknak, iskoláknak, diákoknak.
Szociális ellátások, segély, nyugdíj, gyes, gyed, csok
(szocpol), családi pótlék.
2015. december 7., hétfő
Ha gázzal fűt, akkor ezt feltétlenül olvassa el!
Az E.ON Energiaszolgáltató Kft. egyetemes piacon kiszolgált földgázfogyasztó ügyfélkörét 2016. január elsejével a FŐGÁZ Zrt. veszi át. A zavartalan átadás-átvételi folyamat és a pontos elszámolás érdekében a szolgáltató kéri gáz egyetemes ügyfeleit, hogy decemberben diktálják be gázmérő állásukat.
Az E.ON Energiaszolgáltató Kft. a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal jóváhagyásával jövőre megszünteti az egyetemes földgázszolgáltatói tevékenységét, ügyfeleit ezt követően a FŐGÁZ Zrt. látja el.
A 2016. januárban elkészülő végszámlát becsült mérőállás alapján, 2015. december 31-i fordulónappal állítják ki. A pontos elszámolás érdekében, és hogy a becsült mérőállás minél inkább megközelítse az átadás időpontjának tényleges mérőállását, a szolgáltató arra kéri fogyasztóit, hogy diktálós ügyfelei a megszokott módon és időben, míg részszámlás ügyfelei 2015. december 1-31 közötti időszakban rögzítsék mérőállásukat az E.ON, vagy a MAGÁZ elérhetőségein, vagy telefonon, sms-ben.
A szolgáltatóváltást követően 2016. január 1-jétől a számlákkal, mérőállás bejelentéssel, ügyfélváltozással kapcsolatban a FŐGÁZ Zrt.-t kell keresnie az érintetteknek, elérhetőségeiről a www.fogaz.hu oldalon tájékozódhatnak. A korábbi E.ON Energiaszolgáltató Kft. által kibocsátott számlákkal, hátralékkal kapcsolatban továbbra is az E.ON Ügyfélszolgálatot kell keresni.
Sem mérőcserét, sem új szerződést nem követel
Az E.ON, valamint a MAGÁZ földgáz elosztási területen vételező fogyasztók továbbra is kapcsolatban maradnak az E.ON társaságcsoport és a MAGÁZ munkatársaival. Ők végzik többek között a hálózat karbantartását, fejlesztését, a hibaelhárítást, illetve a mérőórákhoz kapcsolódó egyéb feladatokat, mint például az éves mérőóra leolvasást és a mérőcserét is.
A régi és az új szolgáltató szorosan együttműködik az ügyfelekre vonatkozó adatok, információk átadásában, melynek folyamata automatikus és jogilag szabályozott. Az átadás-átvétel a szolgáltatás minőségét, zavartalanságát és folyamatosságát nem befolyásolja, mérőcsere nem történik. Az E.ON Energiaszolgáltató Kft. ügyfeleinek földgáz egyetemes szolgáltatási szerződései automatikusan megszűnnek, míg az új szolgáltatóval a szerződés az átadás időpontjában a törvény erejénél fogva létrejön, ahhoz új szerződés megkötésére nincs szükség.
Forrás : napi.hu
E.ON elosztási területen vételező ügyfelek:
Online ügyfélszolgálaton: regisztrációt követően a www.eon.hu/ugyintezes oldalon a Mérőállás/mérőállás rögzítése menüpontban.
Vezetékes telefonról: a 06 80/ 210 211 ingyenes telefonszámon
SMS-ben: a 06 30/ 3444 999 telefonszámon
MAGÁZ elosztási területen vételező ügyfelek
Online: www.magaz.hu/meroallas-bejelentes/
Telefonon: a 06 40/ 200 752 telefonszámon
SMS-ben: a 06 30/ 2282 287 telefonszámon
A szolgáltatóváltást követően 2016. január 1-jétől a számlákkal, mérőállás bejelentéssel, ügyfélváltozással kapcsolatban a FŐGÁZ Zrt.-t kell keresnie az érintetteknek, elérhetőségeiről a www.fogaz.hu oldalon tájékozódhatnak.
A cikk forrása: http://palyazatfigyelo.info