PÁLYÁZAT, ÁLLAMI TÁMOGATÁS, SZOCIÁLIS ELLÁTÁS, SEGÉLY, NYUGDÍJ, GYES, GYED, CSOK (SZOCPOL), CSALÁDI PÓTLÉK, VÁLLALKOZÁS, MUNKAHELY, LAKÁS, OTTHON, PÉNZÜGYI INFORMÁCIÓ

A legfrissebb pályázati lehetőségek, állami-, EU-s finanszírozású támogatások több kategóriában is. (napkollektor, napelem, hőszigetelés, nyílászáró, társasház, képzés)
Vissza nem térítendő állami támogatásokról, forrásokról kaphat tájékoztatást. Támogatások vállalkozásoknak, családoknak, iskoláknak, diákoknak. Szociális ellátások, segély, nyugdíj, gyes, gyed, csok (szocpol), családi pótlék.



2015. június 28., vasárnap

Figyelem! Ezt kell tenned, ha nem akarsz többet fizetni a mobilozásért!

Figyelem! Ezt kell tenned, ha nem akarsz többet fizetni a mobilozásért!

A Telekom és a Telenor július 1-től árat emel, azonban azok az ügyfelek, akik gyorsan lépnek, a mostani feltételekkel tarthatják meg a tarifáikat.
A Portfolio kérdésére a Magyar Telekom megerősítette, hogy a Telekom és a hatóság közös közleményében foglaltak az érvényesek mától.

Ezek szerint, amennyiben az előfizetők a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlatra az ajánlat kézhezvételét követően 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak.
Az erről szóló értesítést a számlás (postpaid) előfizetők a 2015. július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják majd meg szintén július 1. után, tehát a 15 nap azok kézhezvételétől kezdve számítható majd.
A Magyar Telekom azt javasolja, hogy a nyilatkozni kívánó ügyfelek a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton jelezzék ezt. Ezen kívül minden más ügyfélszolgálati csatornán (pl. Telekom üzletekben, írásban, emailen) is jelezhetik a szerződésmódosítás el nem fogadását.
Az ügyfélszolgálati információk frissítése jelen pillanatban folyamatban van, miután az azokat rögzítő hatósági szerződést csak röviddel ezelőtt írta alá az NMHH és a Telekom. A fenti új kiegészítő információ – ami a Telekom közleményében már szerepelt – rövidesen elérhető lesz a Magyar Telekom honlapján a közleményben megadott linken is.

A Magyar Telekom és a Telenor is jelentős áremelést hajtana végre július 1-től. A Telekomnál az előfizetéses és a kártyás csomagoknál is lesz áremelkedés, az előfizetéses csomagoknál például akár 200 forinttal is emelkedhet az előfizetési díj, a mobil internetes tarifáknál 100 forintos lehet az áremelkedés, ráadásul a perc- és sms-díjak 2-4 forinttal emelkednek, sőt, az adminisztrációs díjak is jelentősen emelkednek. A Telenor szinte az összes feltöltőkártyás csomagban áremelést hajtana végre július 1-től, drágulnak a perc- és sms-, és az egyéb szolgáltatások díjai is.
A két szolgáltató áremeléseire reagálva az NMHH eljárást indított a Magyar Telekom és a Telenor ellen, a hatóság szerint ugyanis a két szolgáltató megsérthette a jogszabályokat az előfizetői szerződések július 1-jétől tervezett módosításával és annak közlési módjával kapcsolatban.
Most az NMHH hatósági szerződést kötött a Magyar Telekommal és a Telenorral, ennek eredményeként a szolgáltatók a hatósági elvárásoknak megfelelően módosították és kiegészítették a 2015 májusában az előfizetőknek eljuttatott, 2015. július 1-jén hatályba léptetni kívánt kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatára vonatkozó előfizetői tájékoztatást.

A Telekom vállalta, hogy a változtatásokról szóló korábbi közleményét kiegészíti és előfizetői figyelmét újabb értesítéssel hívja fel a módosítással kapcsolatos jogaikra, így arra, hogy amennyiben az előfizetők az új ajánlat kézhezvételét követő 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak, a szolgáltatásokat továbbra is a korábbi feltételekkel vehetik igénybe.

Azok az ügyfelek, akik
május 1. után kötöttek/kötnek szerződést, azok már az új tarifák elfogadásával tették/teszik ezt, így rájuk ez a nyilatkozási lehetőség nem vonatkozik.
Az értesítést a számlás (postpaid) előfizetők a 2015. július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják meg, a kiegészítő tájékoztatás pedig a szolgáltató honlapján érhető el a www.telekom.hu/dijvaltozasok címen.

A mobilszolgáltatók egyébként részben a tavaly vásárolt frekvenciák és a hálózatfejlesztés magas költségeivel indokolják az áremeléseket.
Forrás: www.portfolio.hu