PÁLYÁZAT, ÁLLAMI TÁMOGATÁS, SZOCIÁLIS ELLÁTÁS, SEGÉLY, NYUGDÍJ, GYES, GYED, CSOK (SZOCPOL), CSALÁDI PÓTLÉK, VÁLLALKOZÁS, MUNKAHELY, LAKÁS, OTTHON, PÉNZÜGYI INFORMÁCIÓ

A legfrissebb pályázati lehetőségek, állami-, EU-s finanszírozású támogatások több kategóriában is. (napkollektor, napelem, hőszigetelés, nyílászáró, társasház, képzés)
Vissza nem térítendő állami támogatásokról, forrásokról kaphat tájékoztatást. Támogatások vállalkozásoknak, családoknak, iskoláknak, diákoknak. Szociális ellátások, segély, nyugdíj, gyes, gyed, csok (szocpol), családi pótlék.



2015. június 14., vasárnap

Nem emelhet árat a Telekom és a Telenor

Nem emelhet árat a Telekom és a Telenor

Az NMHH hivatalból általános hatósági felügyeleti eljárást indított a Magyar Telekom és a Telenor ellen. A szervezet közlése szerint több ponton is felmerült a jogszabályok megsértésének gyanúja a két mobilszolgáltató július 1-jétől tervezett, számos díjemelést tartalmazó módosításával kapcsolatban.
A hatóság az eljárás befejezéséig ideiglenes intézkedéssel megtiltotta a szolgáltatóknak, hogy július 1-jétől végrehajtsák a közzétett ajánlatuk szerinti szerződésmódosítást – írja a Hvg.hu.
A Nemzeti Média – és Hírközlési Hatóság ellenőrzi, hogy a szolgáltatók időben, megfelelő hírközlő csatornán, világosan, áttekinthetően és a választási lehetőségeket egyértelműen közölve értesítették-e előfizetőiket a tervezett változtatásokról.
A módosítást a szolgáltatók kétoldalú szerződésmódosítással kívánják végrehajtani, ami azt jelenti, hogy az érintett előfizetők az értesítéstől számított tizenöt napon belül következmény nélkül felmondhatják szerződésüket. Viszont a jogszabályok szerint az előfizetőknek a kétoldalú szerződésmódosítás esetében lehetőségük van úgy is dönteni, hogy az ajánlatot nem fogadják el, és ebben az esetben a szerződésük a korábbi tartalommal marad hatályban – írja a lap.